Четвер, 05.12.2024, 04:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Підсумки роботи служб психологічної допомоги «Телефон Довіри» центрів CCCДМ | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Житомирський обласний центр соціальних 
служб для сім`ї, 
дітей та молоді

Підсумки роботи служб психологічної допомоги «Телефон Довіри» центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді області за  2015 рік

Впродовж 2015 року робота служб психологічної допомоги «Телефон Довіри» обласного, Коростенського, Новоград-Волинського міських центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді була направлена на надання психологічної, соціально-педагогічної та інформаційної допомоги дітям, молоді та різним категоріям сімей, в т.ч. на психологічне телефонне консультування, яке дозволило зняти стресову напругу та збільшити можливість вирішення поставленої проблеми.

Всього на «Телефон Довіри» центрів соціальних служб для сім’ї, дітей впродовж 2015 року звернулися за телефонним консультуванням 1932 абоненти, з них: 1406 –  жіночої та 526 – чоловічої статі.

У 2015 році консультантами служб психологічної допомоги «Телефон Довіри» надано 2382 послуги з проблем:

  • внутрішньоособистісних – 987 (41,4 %);
  • соціально-економічних – 337 (14,1%);
  • проблем сім'ї – 279 (11,7%);
  • міжособистісних– 192 (8%);
  • здоров'я – 123 (5,2%);
  • зайнятості – 117 (5%);
  • залежностей – 111 (4,7%);
  • ВІЛ/СНІДу – 13 (0,5%);
  • інших проблем (щодо благоустрою міст;  інформації довідкового характеру стосовно організацій та установ, в яких можна отримати ту чи іншу допомогу або консультацію) – 223 (9,4%).   

Впродовж 2015 року консультантами служб психологічної допомоги «Телефон Довіри» центрів СССДМ надано на 11% послуг більше ніж у 2014 році.

Найбільша кількість звернень серед тих, з якими працювали консультанти служб психологічної допомоги «Телефон Довіри», пов’язана з внутрішньоособистісними та соціально-економічними проблемами, які становлять 41,4% та відповідно 14,1% від загальної кількості звернень. Серед  внутрішньоособистісних проблем можна виділити питання самотності, неадекватної самооцінки, проблеми самореалізації; депресивні стани та психічні травми, в т.ч. пов’язані з наявною ситуацією в країні. Серед соціально-економічних проблем – питання малозабезпеченості, планування особистого бюджету, соціально-побутові проблеми, відновлення втрачених документів та інше.

В службі психологічної допомоги «Телефон Довіри» обласного центру СССДМ працює постійнодіюча «гаряча лінія» під гаслом «Жодна дитина не повинна бути скривджена» з метою запобігання жорстокому поводженню з дітьми. Робота зазначеної вище «гарячої лінії» регулярно висвітлювалась на обласному радіо, радіо «Житомирська хвиля», обласному телебаченні, на сайті обласного центру СССДМ. Крім того, з метою інформування населення впродовж листопада та грудня 2015 року транслювався відеоролик «Жодна дитина не повинна бути скривджена» на телеканалах «Інтер» та «5 Канал».

Звернення на «гарячу лінію» під гаслом «Жодна дитина не повинна бути скривджена» терміново передаються до служби у справах дітей, управління сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації та органів внутрішніх справ Житомирської області згідно наказу Міністерства у справах сім»ї, молоді та спорту України та Міністерства внутрішніх справ України від 07.09.2008 №3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії управлінь (відділів) у справах сім»ї, молоді та спорту, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім»ї, дітей та молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім»ї». Відносно зазначеного звернення проведено відповідну роботу (проведення початкової оцінки потреб, надання соціальних послуг ) в сім’ї, в якій батько, зі слів абонента, жорстоко відносився до власних дітей. Повідомлення підтвердилось.

Впродовж 2015 року організовано 54 «гарячих ліній» в службах психологічної допомоги «Телефон Довіри» Новоград-Волинського та Коростенського міських центрів СССДМ, а саме щодо:

  • проведення інформаційної кампанії з питань підтримки національного усиновлення та інших форм сімейного влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування «Візьміть дитину у родину»;
  • правового захисту дітей, в т.ч. із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • протидії насильству в сім»ї, жорстокому поводженню з дітьми, торгівлі людьми;
  • ведення здорового способу життя, профілактики соціально небезпечних захворювань.

До роботи «гарячих ліній», крім спеціалістів центрів СССДМ, були залучені фахівці з організацій – соціальних партнерів, а саме: лікарі міськрайонних територіальних медичних об’єднань, спеціалісти служб у справах дітей та представники громадських організацій і благодійних фондів.

 

Безкоштовний конструктор сайтів - uCozCopyright MyCorp © 2024